ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همه نگاه‌ها به بازی استقلال و پرسپولیس| دربـی قهـرمانــی

  • کد خبر: ۱۰۲۵۷۵
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
همه نگاه‌ها به بازی استقلال و پرسپولیس| دربـی قهـرمانــی
حساس‌ترین شهرآورد سال‌های اخیر امروز برگزار می‌شود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ حساس‌ترین شهرآورد قرن، امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور ۲۰ هزار هوادار برگزار خواهد شد. آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان ۵۴امتیازی شدند و صدرنشینی‌شان را در لیگ‌برتر فوتبال تثبیت کردند. با وجود اینکه شاگردان مجیدی با اختلاف شش‌امتیازی نسبت به تیم پرسپولیس، رقیب دیرینه‌شان، در صدر جدول قرار دارند، اما آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که با برد در شهرآورد فاصله‌شان با رقیبشان افزایش می‌یابد و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شوند.

استقلالی‌ها تاکنون شکستی در لیگ‌برتر فوتبال نداشته‌اند و در صورت نباختن برابر تیم پرسپولیس با ۲۳بازی پی‌درپی بدون شکست به تعطیلات عید می‌روند. در آن طرف، شاگردان گل‌محمدی هفته گذشته با پیروزی برابر تیم نفت مسجدسلیمان و کسب ۴۸امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. سرخ‌پوشان پایتخت قصد دارند با برتری برابر تیم استقلال فاصله امتیازی‌شان را با رقیبشان بکاهند و نوار شکست‌ناپذیری آبی‌پوشان را قطع کنند.

پرسپولیسی‌ها به سه امتیاز بازی شهرآورد نیاز مبرم دارند تا در کورس قهرمانی با استقلال بمانند. حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس، در بازی‌های گذشته نیمکت‌نشین بوده است، اما او در سه بازی شهرآورد گلی دریافت نکرده و کلین‌شیت کرده است و به‌نظر می‌رسد این سنگربان در بازی با استقلال در درون دروازه سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد. حضور هواداران در شهرآورد پایتخت در افزایش روحیه بازیکنان دو تیم تأثیرگذار خواهد بود و بازیکنان با همه توانشان وارد زمین مسابقه می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای شهرآورد بازیکن محروم ندارد و سیامک نعمتی و آل‌کثیر به‌علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند. در آن طرف، تیم فوتبال استقلال مصدوم و محرومی ندارد و با همه قوا به‌مصاف تیم پرسپولیس می‌رود. تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس ۹۷بازی برابر هم صف‌آرایی کردند که ۲۶برد سهم آبی‌پوشان و ۲۵برد سهم سرخ‌پوشان بوده است. استقلالی‌ها ۸۹گل در شهرآورد پایتخت زدند و پرسپولیسی‌ها هم ۹۴گل به ثمر رساندند.

شهرخودرو - نساجی مازندران جمعه ساعت۱۵

تیم ته‌جدولی شهرخودرو هفته گذشته توانست در دقایق پایانی برابر تیم فجر شهیدسپاسی به برتری دست یابد و دومین بردش را در لیگ‌برتر فوتبال کسب کند. شاگردان سیدعباسی قصد دارند آخرین بازی‌شان را در سال۱۴۰۰ با برد به پایان ببرند تا در سال جدید به بقا در لیگ‌برتر فوتبال امیدوار باشند. در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد و با کسب ۲۶امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. شاگردان الهامی قصد دارند با برتری برابر تیم شهرخودرو شکست هفته قبل را جبران کنند و به تعطیلات عید بروند. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲بر ۰ به‌نفع تیم نساجی مازندران به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->